CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 4. února 2012

Včerejší relax - Povlaky na polštářky

Nikdy bych nevěřila, že mráz může člověka tak unavit. Od konce září roznáším poštu u nás ve vsi (cca 245 popisných čísel). Prvních 14 dnů mě samozřejmě dost bolely nohy a chodila jsem domů pěkně utahaná. Až si tělo zvyklo, tak už jsem si každodenní 2-3 hodinovou procházku užívala. No a uplynulý mrazivý týden jsem se cítila přesně stejně, jako těch prvních 14 dnů. Potřebovala jsem nějakou vzpruhu... Šití mě baví moc. Tak jsem včera večer sedla ke stroji a vytvořila dva krásné povlaky na polštářky. Z látky byla původně nová neforemná sukně větších rozměrů. Trochu jsem bojovala s tím, abych se do materiálu "vešla", ale podařilo se :-). Tak tady jsou:

2 komentářů:

Bobulee

Ahojky Mariko, srdečně zdravím. Tvůj příspěvek mě hodně oslovil. Jako bych četla o sobě. Poslední dny měsíce září jsem začala u nás roznášet poštu. Mám taky cca 250 čísel popisných. Jenže u nás je v Krknoších - na horách. Já jsem tedy moc utahaná nechodila. Ale je pravda, že tyhle mrazy jsou hrozné. Poslední týden mě bolí celé tělo. Jsem absolutně bez "šťávy". Jsme na tom úplně stejně. Jo a ještě mám jednu společnou věc - Taky jsem maminkou dvou kluků a jedné cácorky. Jenže jsou to trojčata a nyní momentálně v pubertě. Srdečně zdravím a zvu na návštěvu ke mně http://bobuleedesigns.blogspot.com/ . Snad bude brzy jaro a to si to teprve jako pošťačky užijeme.

Amelie

Krásné polštářky.

Okomentovat